2011 m. rugsėjo 7 d., trečiadienis

Gražiai apsirengus

Rugsėjo pirmoji ne vienai merginai tapo ilgų valandų mąstymo ir rymojimo prie spintos diena. Man asmeniškai, tokia problema neegzistuoja. Nors ir iš anksto, bet greit apsisprendžiu ką vilkėsiu. Taigi, šiemet pasirinkau smėlio spalvos ZARA suknelę, juodas matines pėdkelnes ir klasikinius juodus aukštakulnius. Akcentu tapo ne kasdien segami, gana brangūs auskarai. Kiek žinau mano geriausia draugė savo rausvai oranžinę klostuotą suknelę irgi lengvai pasirinko mokslo ir žinių šventei. Žinoma, mokykloje teko pastebėti ir itin originalių stiliaus perliukų, bet šventės proga apsieikim be kritikos. Pagirti galiu visas ir visus tuos, kurie neperspaudė, o pasirinko natūraliai sau tinkančius rūbus bei aksesuarus. Linkiu ir mokykloje nežaisti podiumo :)) Pačiai mokyklinis sezonas prasidėjo nuo sijonų, suknelių ir aukštakulnių. Toks stilius romantiškas, klasikinis ir mergaitiškas, tad prašauti pro šalį ne taip ir lengva. Būtų gerai, jei rūbai padėtų ištverti situaciją, į kurią esu pakliuvusi. Mokslo metai ilgi, tai vienintelis mano lūkestis - neišprotėti ir nepalūžti. Tikiuosi, mada ir draugai neleis man to padaryti. Kol kas palieku jus su keliomis nuotraukomis ir šiuo metu įkvepiančia mane daina. Smagu būtų žinoti, kas jus įkvepia ir kaip išsprendėte tariamą rugsėjo pirmosios problemą - pasidalinkite mintimis komentaruose :)
Ikiukas sėkmytės, Gabi!
http://www.youtube.com/watch?v=8-84_9ube78&ob=av2e

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą